Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna Persson - 23 februari 2010 09:56

Var ganska längesedan jag bloggade men har inte haft något att skriva direkt och har haft dåligt med tid :)


Har iallafall haft min lediga dag för denna veckan så ska snart köra till jobbet och jobba som en galning så det snart blir helg igen :) hehe


Jag har även börjat få ont i mina visdomständer . gör ont så in i helvete kan jag berätta för dom som inte varit med om samma och jag ska inte till Tandläkaren först den 9 mars ! :O aja får se om jag ringer och får en tid innan eller hur jag göra .


9 mars är det Antes födelsedag VIKTIGT att inte glömma ! :D




SNAAAAAAAAART ! :D


Ha det super alla !

Av Johanna Persson - 16 februari 2010 16:05

Jag är helt slut efter helgen , detta borde vara förbjudet !


Vill ha helg & vill åka till Malmö och festa !


Pungt slut ! :D

.

Av Johanna Persson - 10 februari 2010 21:57

Ganska trött idag men et egentligen inte varför . kom dock gick jag och la mig halv 2 inatt och gick upp klockan 8 och det är inte likt mig alls :P


Var iaf hos Petra imorse och åt frukost och pratade massa om salongen osv , ibland behöver man prata av sig om alla problem så det var super mysigt :)


skulle egentligen börja jobba klockan 12 men hm ja det gick inte så bra pga vädret :S så får jobba länge imorgon :/ aja det löser sig


Längtar tills helgen faktiskt , blir utgång både på fredag och lördag :) hehe nice


aja nu ska jag och tilly gå och lägga oss


ha det super Kram

Av Johanna Persson - 9 februari 2010 10:14

Hade min lediga dag igår så är dags för jobb idag igen , ska faktiskt bli skoj att jobba igen var ända sedan i Fredags jag jobbade senast .. Ska hämta Mia så hon ska följa med mig ner på jobbet jag behöver lite hjälp idag och då får vännerna ställa upp :)


Mycket annat än så har tyvärr inte hänt så får räcka med skrivandet :)


Av Johanna Persson - 1 februari 2010 09:31

Idag är det måndag och det är min lediga dag :) SUUUPER


Ska till Sarah nu klockan 10 och äta frukost och planera massa till visningen sen kommer Sara från Ystad klockan 12 hon ska bli klippt osv osv :) hehe


Sen ska min bror bli klippt om han kommer ihåg det idag hmm :/ aja får väl ringa och påminna honom annars ! :D


Förhoppningsis är dessa dom enda planerna jag har inför dagen, är super skönt nu när jag har en ledig dag i veckan blir inte lika trött ;) hehe



Btw , igår var jag med knoff och vi hyrde en skit bra film skarattade och skrattade och skrattade så sjukt bra , kommer dock inte ihåg vad det hette nu men hm ja sjukt bra var den iaf :)



Ha en super bra måndag ;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards