Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Persson - 23 december 2009 10:33

Har inte skrivit på länge men haft dåligt med tid, men alla julklappar är klara och är inne på sista jobb dagen nu innan ledigheten bara 4 timmar kvar sen slutar jag :)

Ska fira jul hemma imorgon med familjen bara ska faktiskt bli skönt att ta det lugnt på julafton .

Hm ja bil helvetet gick sönder igår också, lagom glad blev jag hade massor att göra igår men det fick jag hoppa över . aja den är klar idag iaf så ska hämta den efter jobbet sen ska jag köra till ystad och fixa en sak sen ska jag ut till Marika & Roger och leke med barnen mysiiigt :)


Juldagen ska jag på kräftskiva , japp du läste rätt kräftskiva snacka om att det kommer kännas super konstigt , men jag ser fram emot det faktiskt :)


Ha det bra alla vänner & God Jul :)


Av Johanna Persson - 10 december 2009 12:54

Förkylningen är över jag jag mår mycket bättre. . var på tiden att hostan och allt släppte.

Ska flyga till Stockholm imorgon igen , ja jag vet att ni tänker "fan vad hon åker omkring" me ja så är det .. jag ska upp och jobba hela hegen så får vi se jag ska ha ett svar på Söndag om hur allt blir !

Flygg och hotell är bokat så nu ska jag bara hitta till detta hotellet också hm aja får fråga mig fram brukar inte vara några problem .


Ni får ha en underbar helg alla så kommer jag med uppdateringar jag lovar , ska ha datorn med mig så blir väl att jag skriven en rad eller två i helgen :)


Kram

Av Johanna Persson - 1 december 2009 10:17

Igår efter jobbet åkte jag till Marika och bara slappade, det kan vara skönt det också ibland :)


Idag är jag på salongen som vanligt, ska til Petra klockan 12.00 och få mitt hår fixat tills imorgon . Blir väl som vanligt en seg dag här som alla andra tisdagar :/ aja jag har massor att fixa så ska nog egentligen inte klaga .


Imorgon bär det av mot stockholm ska vara på sturup klockan 10.00 skönt att det bara tar en timme att flyga Marika ska också följa med btw som sällskap, blir ett par timmar som vi kan gå på stan så det ska bli super trevligt :)


Ha det super & håll era tummar för mig imrgon :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards